Thursday, September 5, 2013

Project Let's Play

Puha, så begynder tingene at ligne noget.
Nu har vi fået et hosting firma til at hoste en server og jeg har smidt en tekkit server op på forsøgsbasis.

Den har jeg så lagt Dynmap på så man kan følge dens kort på nettet. Udover det har jeg også, eller er i fuld gang med at offentliggøre den på MCListen.

Dette er så version 1, og jeg har allerede nogle ideer til version 2, faktisk bare et par plugins jeg synes virkede fine på en anden server jeg lige måtte se an.

Serveren er jo public, men kræver whitelist, og opsætningen er vist rimelig psyko, men jeg tror jeg kan få det hele til at spille sammen med udbyder og alt det der.
Selve let's play delen bliver så ikke lige på vversion 1, og jeg tror faktisk jeg vil noget længere op i version eller have flere spillere med på det før vi lusker videre.
Jeg har semi overtalt Akita til at joine mig og hjælpe med en Let's play, og egentlig synes jeg ideen med hende som "fortælle" på serien er en meget smart idé eftersom hun er et barn og hun selv har skal lære hvad hun skal fortælle om. Om jeg så kan få hende ned på et niveau hvor der ikke går skrig og skrål i det hele, det bliver så en udfordring. Men Serien skulle jo netop være til at holde ud for både barn og forældre som ville give sig i kast med minecraft.

No comments:

Post a Comment