Monday, January 13, 2014

Exposure og SEO

Endnu en gang har vi lavet en lille video, eller en lang video er det vel nærmest eftersom vi altid filmer i en time og lukker ned.
Jeg har stadig ikke fundet ud af hvad baggrundstøjen kommer af, men fik et hint om det måske havde noget at gøre med at USB kabelet var sat i tæt på blæseren. Tåbeligt, men hvis det er der problemet ligger så må jeg jo gøre noget ved det.
Mens jeg skriver det her har jeg ikke set videoen endnu, men ved jo at den handler lige som sidste gang mest om at fjolle rundt. Jeg forslog Akita at tage lidt fat på at vise hvad hun lavede med Enchantments, men jeg ved ikke om det rent faktisk lykkes hende fornuftigt.
Oveni skal jeg se om jeg ikke kan få lagt vores banner på opstarten.

ja, der er mange ting at tage hensyn til, og jeg må indrømme min motivation daler med den manglende "exposure" vi har. Jeg prøvede lige fra en Youtube side at fidne vores videoer, og det var tæt på umuligt, hvis ikke det var fordi jeg slog mig selv om ved navn, var det håbløst. Det hænger selvfølgelig sammen med at vores indhold ikke er interressant nok endnu til at kunne tiltrække og det er der hvor effekten af at få nogle likes, reposts også videre sparket indover. Det ville heller ikke skade hvis man lavede en Facebook side, en tv reklame også videre. En masse udenom marketing der egentlig ikke har noget indhold men tiltrækker masserne som så laver den der Blackhole effect af at jo flere der ser den jo flere får den med i søge resultater.
Så hvis du læser dette er du en af de få som har muligheden. Den letteste måde rent faktisk at finde vores kanal på er via bloggen her med direkte links.

Jeg må nok også indrømme at jeg kommer lidt til kort med hvad der rent faktisk er værd at filme, oprindeligt havde vi jo tanken om at filme showcases med hvordan man laver alting, men det holder bare ikke. Mest fordi jeg er skide langsom til at bygge ting op, måske jeg skulle begynde at lave nogle speed starts og se hvad der sker om ikke jeg kan sætte noget tempo på at lave tingene. Jeg har jo en tendens til at bygge stort, også alligevel ikke.

Måske man skulle kigge lidt på de der SEO råd som dukker op, jeg synes bare det er at spilde fallit hvis der ikke kan generes indhold af interresse, på den anden side har jeg ingen anelse om hvad indhold der har interresse. Det er jo ikke fordi jeg som så har en jordisk chance for at måle mig med legender som RobinSamse eller Direwolf20.

Jeg ved ikke måske bare det at få nogle flere ind på serveren ville gøre en forskel, også er det igen hvad er det lige der er så spændende ved minecraft. Det er jo ikke noget der lader sig fortælle på 10 minutter da det jo netop er fordybelsen.

Som sædvanligt så smid endelig en kommentar, og selvfølgelig kommer der en direkte link til videoen:



No comments:

Post a Comment