Monday, January 6, 2014

Let's play again

Så ruller det efterhånden. Der er kommet bedre styr på lyden, der er dog stadig lidt summen, men det tror jeg skyldes software forstærkeren.

Der er ikke meget at sige. Som sædvanligt lader jeg Akita være værten og stå for showet. Det kniber lidt med at finde noget indhold, men jeg er sikker på hun nok skal komme efter det.

Som tingene er lige nu er der mere læringproces i det at lave videoen end der er i at spille spillet. Det er rart Lucien udviser en form for interresse for projektet og der er gode chancer for han vil være med igen når der kommer en kraftig nok computer på banen. Som det er nu er han holdning bare at det lagger.

Jeg må indrømme at han egentlig har ret, serveren lagger meget specielt med udstyr der ikke lige er i top. Dettte gør jeg har en plan om at opgradere serveren til 4GB ved næste indbetaling. JEg har på fornemmelsen det gør en forskel specielt fordi jeg lagde mærke til den rullede videre på 150% efter episode 1. Heldigvis bliver den ofte genstartet så det er ikke det store problem.

Men som sagt så er vi meget åbne for forslag for hvad vi skal lave og modtager gerne gæster.
Server er jo en persistent server så der er også mulighed for rent faktisk at være med på serveren permanent, bare giv mig besked så finder vi da ud af noget.



No comments:

Post a Comment