Sunday, January 26, 2014

A new beginning

Jeps. Nu er det 3. omgang af at lave næste episode. Af en eller anden grund kan jeg ikke slippe af med den susen jeg har på min USB microfon, og det pisser mig af.
Et andet godt råd jeg har modtaget og som jeg har overvejet længe er at mine videoer er meget lange, og det tror jeg ikke er en god ide når jeg ikke har mere indhold i dem end jeg har, så klippe klistere lidt...
Det har så også taget mig hele natten, men jeg fik da klippet over en time af så den er nede på 17 minutter. So sædvanligt er indholdet ikke super, og min tale trænger stadig til en del forbedring. jeg snakker nemlig ikke ret højt eller tydeligt generalt.

Jeg prøvede at lave et smeltery rimelig hurtigt til tinkering construct, og det er da lavet, men jeg manglede lige at sætte power på med noget Lava og med mine evner ville en jagt på lava ende galt. Jeg ved jeg har en maskine der kan lave det, den er bare hjemme i min base så det tager en 10 minutter at hente det hver vej.

Alt i alt er jeg meget tilfreds, og jeg begynder at få mod på at lave andre versioner.. Nu må vi se, tror det bliver en magic farm med Alexander kræver bare som sædvanligt mere udstyr (OBS, FTB plus en lokal maskine FTB server holder ikke helt vand her, hvilket kan ses på alt det lag jeg havde idag.


No comments:

Post a Comment